Гарантії

Усе обладнання, що реалізовується компанією «CoolOne» через роздрібну мережу та інтернет, - сертифіковане і має офіційні підтверджувальні документи (надаються за першою вимогою). Воно офіційно ввозиться на територію України і обслуговується у всіх фірмових сервісних центрах відповідних виробників. Ми не укладаємо договори зі сторонніми організаціями, тому єдиний гарантійний талон, який ви можете отримати, - це офіційний, передбачений заводом-виробником. Варто пам'ятати, що гарантію на техніку, що вимагає кваліфікованого встановлення (кондиціонери, вентиляційні установки, котли) дає тільки фірма-інсталятор.

Під час проведення монтажу реалізованої техніки «CoolOne» несе повні гарантійні зобов'язання протягом усього гарантійного терміну не тільки за саме обладнання, а й додатково дає гарантію на проведені роботи протягом 12 місяців.

Також варто пам'ятати про те, що сервісні центри приймають обладнання у порядку черги, тобто рішення гарантійних питань може забрати певний час: не варто очікувати на ремонт кліматичної техніки миттєво - наступного дня (хоча і такий варіант розвитку подій цілком реальний). За діючими постановами Кабінету Міністрів України «Про погодження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» (п.28), термін проведення гарантійного ремонту у деяких випадках може становити до 30 днів із дати прийому обладнання в ремонт. Термін платного ремонту визначається наявністю запчастин і завантаженістю сервісного центру.
Тим не менше, Ви можете розраховувати на те, що ми докладемо максимальних зусиль для вирішення гарантійних складнощів. Як підтвердження цього - багаторічний досвід роботи, налагоджені зв'язки у сервісних центрах і те, що ми надто цінуємо свою репутацію.

Офіційний гарантійний талон мають такі виробники:

DAIKIN, MITSUBISHI ELECTRIC,MITSUBISHI HEAVY,FUJITSU GENERAL,PANASONIC, HITACHI,TOSHIBA, CARRIER,SAMSUNG, LG,MIDEA,ELECTROLUX,GENERAL CLIMAT, HYUNDAY,COOPER ,HUNTER,TOSOT, GREE, NEOCLIMA, OLMO, PIONEER

Офіційний гарантійний талон НЕ мають такі виробники:

SYSTEMAIR, SHUFT
(гарантійне обслуговування техніки цих марок здійснюється за серійним номером)

Найчастіше в спробі заощадити покупці купують обладнання в однієї організації, а замовляють послуги монтажу в іншої компанії або приватної особи. Це необачний хід. Так. Ви можете заощадити 200-300 гривень, тому що «кустарникові» односезонні чудо-монтажники або представники фірми-однолітки з двох чоловік за відсутності замовлень можуть запропонувати ціну на свої послуги дещо нижче розцінок професійних кліматичних компаній. Але уявіть, що обладнання, чи то кондиціонер або вентиляційна система, вийшло з ладу: упав зовнішній блок кондиціонера через саморобні кронштейни, струмочком тече вода в кімнаті або офісі внаслідок незграбного монтажу, нестабільна робота з постійними перемиканнями через неправильне підключення живлення, витоку фреону завдяки китайським «мідним» трубам. Тепер у вас істинно колосальне завдання організувати процес злагодженої роботи всіх учасників процесу. Вкрай рідко обладнання має заводські дефекти: практично всі заводи працюють за міжнародними системами контролю якості ISO, яка має на увазі повний контроль продукції, що випускається. У 95 % випадків вихід техніки з ладу - це порушення параметрів монтажу або умов експлуатації.
Ваше завдання тепер знайти ту бригаду монтажників, яка встановлювала кондиціонер і попросити їх переконатися в коректності виконання монтажу. Якщо бригада наполягає на коректному виконанні і підозри впали на заводський брак - не поспішайте із висновками. Тільки експертиза офіційного сервісного центру може дати висновок про причини і характер несправності. Відвезти в сервіс зобов'язаний продавець. І вже тільки на підставі висновку сервісного центру приймається рішення про подальші кроки із відновлення працездатності обладнання і відповідальних (в т.ч. і матеріально) осіб і організацій.

Умови повернення

Умови повернення (обміну) виробу, чи то побутові зволожувачі повітря, обігрівачі або кондиціонери, визначаються відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

  • На всі товари поширюється гарантія, терміни якої залежать від сервісної політики виробника або імпортера в нашій країні.

  • Повернення і обмін товару належної якості протягом 14 днів із моменту купівлі здійснюється згідно із законом «Про захист прав споживачів». Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене обладнання, за умови, що обладнання було не встановлене, не експлуатувалося і збережено заводську упаковку та її елементи, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів (стаття 9 . П 1 . Закону «Про захист прав споживачів»).

  • Повернення товару здійснюється покупцем за свій рахунок. Якщо обладнання не працює або виникає підозра, що товар був в експлуатації, обмін або повернення товару здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені або товар не був у вжитку. Після закінчення двох тижнів, але в межах гарантійного терміну, товар підлягає гарантійному ремонту в сервісному центрі. Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Насамперед, це стосується механічних пошкоджень.

  • У разі пошкодження товару в процесі транспортування, згідно з нашим законодавством, збиток зобов'язана компенсувати компанія-перевізник.

  • Покупець зобов'язаний зберігати заводську упаковку і елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.

  • Сплата покупцем за товар є фактом його угоди з існуючими в країні (зазначеними вище) правовими нормами, що регулюють господарські відносини покупця і продавця.

Рекомендуємо всім покупцям уважно ознайомитися, вивчити, і суворо дотримуватися вказівок інструкції з експлуатації товару, перш ніж вони почнуть експлуатацію купленого товару.

Повернення (обмін) товару відбувається тільки в офісі компанії «CoolOne» за адресою: м. Київ, вулиця Сирецька, буд. 35, Бізнес Центр "Сирецький Гай", 4 пов., оф.CoolOne. Місцезнаходження детальніше ...

Робочий час відділу сервісу: Понеділок - п'ятниця, з 9 до 18. Т / ф: (044) 332-10-02.

Замовити без оформлення, в один клік

Можна не заповнювати ніяких форм, просто залишити телефон, консультант передзвонить вам протягом 30 секунд і вирішить всі питання з оформлення замовлення

наприклад: +380 (96) 576 32 32

Введіть телефон
Дякуємо за замовлення!

Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.